AkU ciNta Kamu!!!



SaTu pasangan kekasih sedang memecut melebihi 100km?jam di jalan raya..

gadis    : Perlahankanlah sikit moto nie.. saya takut la..
si lelaki : tak nak.. bawak laju2x mcm nie ler seronok..
gadis    : tak.. tak seronok pun.. tolonglah.. saya takut sangat nie..
si lelaki : kalau awak nak saya perlahan kan motosikal nie.. awak kena cakap awak cintakan saya dulu..
gadis    : ok.. saya cintakan awak!
Si lelaki : ok.. skrg peluk saya kuat2x..

*si gadis memeluk lelaki tadi dgn erat*

si lelaki : awak.. boleh awak tolong tanggalkan topi keledar saya tak? Kemudian pakaikan kat awak.. saya rasa tak selesala..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dlm surat khabar keesokkan harinya ;

sebuah motosikal telah berlanggar  dengan satu bangunan akibat kegagalan fungsi brek.

Dua mangsa terlibat dalam kemalangan tersebut, dan hanya satu daripadanya mereka terselamat...

---------------------------------------------------------------------------------------------
kisah sebenarnya, semasa sedang menuruni bukit jalan tersebut, si lelaki telah mendapati yang brek motosikalnya tak berfungsi, tetapi dia tak mahu kekasihnya tahu, sebaliknya, dia meminta kekasihnya tadi mengucapkan perkataan “saya cintakan awak” dan merasakan dakapan kekasihnya , dia jgak memberikan topi keladernya kepada si gadis mengharapkan kekasihnya itu terselamat.. walaupun itu bererti dia akan berkorban..

jika sekiranya anda mempunyai sesorg yang amat anda cintai dan ambil berat, beritahula dia yang anda cintakan nya..

semoga kita masih punya waktu untuk mengungkapkan nya.....
Copyright @ 2011-2012. All Right Reserved by langforever MaNja